Communicatie en marketing
Met dit bedrag verbeteren we structureel onze communicatie. Elk jaar maken we een bestedingsplan waarin we aangeven waar het geld aan wordt uitgegeven. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 | lasten 2027 | baten 2027 |
personeel | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||
inhuur | 0,1 | |||||||||||||
inkoop | 0,0 | 0,1 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||
totaal | 0,2 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 |
Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?
Deze activiteit is: | volledig beïnvloedbaar | ||
Dit is geen wettelijke taak en is volledig beïnvloedbaar. |
Maatschappelijke gevolgen
Als we hier minder of geen geld aan besteden dan kunnen wij onze organisatie op het gebied van communicatie niet of minder versterken. |
---|
Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?
Voor deze activiteit zien wij geen risico's met een financieel gevolg. |
---|