Economie

City marketing

Communicatie en marketing

Met dit bedrag verbeteren we structureel onze communicatie. Elk jaar maken we een bestedingsplan waarin we aangeven waar het geld aan wordt uitgegeven.

bedragen x € 1 miljoen

realisatie

begroting

kostensoort

lasten 2021

baten 2021

lasten 2022

baten 2022

lasten 2023

baten 2023

lasten 2024

baten 2024

lasten 2025

baten 2025

lasten 2026

baten 2026

lasten 2027

baten 2027

personeel

0,0

0,0

inhuur

0,1

inkoop

0,0

0,1

0,2

0,2

0,2

0,2

0,2

totaal

0,2

0,0

0,1

0,0

0,2

0,0

0,2

0,0

0,2

0,0

0,2

0,0

0,2

0,0

Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?

Deze activiteit is:

volledig beïnvloedbaar

Dit is geen wettelijke taak en is volledig beïnvloedbaar.

Maatschappelijke gevolgen

Als we hier minder of geen geld aan besteden dan kunnen wij onze organisatie op het gebied van communicatie niet of minder versterken.

Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?

Voor deze activiteit zien wij geen risico's met een financieel gevolg.

Deze pagina is gebouwd op 03/20/2024 14:09:04 met de export van 03/20/2024 13:38:36