Dienstverlening en samenwerking met de stad

Wijkontwikkeling

Gebiedskantoren

We werken niet alleen maar op het stadhuis. Ook verspreid in de stad hebben we kantoren. Dit noemen we gebiedskantoren. In totaal hebben we vier van deze gebiedskantoren in de stad. De gebiedskantoren worden door medewerkers van verschillende afdelingen gebruikt. Zij zijn zo beter zichtbaar en makkelijker toegankelijk voor Almeerders. Ook toezichthouders, marktmeester, gebieds- en veiligheidsadviseurs maken gebruik van de gebiedskantoren. We maken kosten om onder andere de huur en servicekosten van deze vier gebiedskantoren te betalen.

bedragen x € 1 miljoen

realisatie

begroting

kostensoort

lasten 2021

baten 2021

lasten 2022

baten 2022

lasten 2023

baten 2023

lasten 2024

baten 2024

lasten 2025

baten 2025

lasten 2026

baten 2026

lasten 2027

baten 2027

beheer

0,1

0,1

inkoop

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

0,1

totaal

0,1

0,0

0,2

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

0,1

0,0

Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?

Deze activiteit is:

volledig beïnvloedbaar

De kosten zijn volledig beïnvloedbaar, maar niet direct. Wij hebben contracten afgesloten en kunnen die niet zomaar opzeggen. Huurcontracten worden vaak voor 5 jaar afgesloten.

We kunnen ervoor kiezen om gebiedskantoren samen te voegen. Omdat er meerdere afdelingen gebruik maken van de kantoren zullen zij vervangende huisvesting moeten zoeken.

Maatschappelijke gevolgen

Met deze gebiedskantoren zijn we dichtbij de inwoners en kunnen wij snel schakelen. Wanneer wij niet meer in de gebiedskantoren zitten, komen we verder van de inwoners af te staan.

Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?

Voor deze activiteit zien wij geen risico's met een financieel gevolg.

Deze pagina is gebouwd op 03/20/2024 14:09:04 met de export van 03/20/2024 13:38:36